Uutisia

[1-15] [16-24]
Rakennusliiton liittokokousvaalien sähköinen äänestys sulkeutui 8.3. klo 24.00. Vaalien tulokset julkaistaan myöhemmin tällä sivustolla. Kiitos kaikille äänestäneille!
Kuka päättää Rakennusliiton linjat tulevalle nelivuotiskaudelle toukokuun liittokokouksessa? Sen ratkaisevat äänestäjät. Nyt on siis aika toimia. Kaikkien äänestäneiden kesken arvotaan Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvan lahjoittama 1000 euron matkalahjakortti ja 50 sadan euron arvoista Teboilin lahjakorttia.
Vaalimateriaali äänestysohjeineen postitetaan tänään kaikille äänioikeutetuille Rakennusliiton jäsenille.
Liittokokousvaalit lähestyvät. Ennen vaaleja on tapahtunut jo paljon. Vaalien jälkeen tiedetään, ketkä ehdokkaat lopulta edustavat rakentajia liittokokouksessa ensi toukokuussa. Äänestäjät ratkaisevat!
Alueellisissa vaalilehdissä esittelemme liittokokousvaaliehdokkaat, jotka alueesi ammattiosastot ovat asettaneet. Ihmisiä ei ole jaettu puolue- taikka muihin ryhmiin vaan he ovat samalla ”Tule rakentamaan Liittoa” – vaalilistalla. Kaikki ehdokkaamme rakentavat liittomme yhtenäisyyttä ja voimaa, jota totisesti tarvitsemme. Jokainen jäsen löytää varmasti mieluisen ehdokkaan.
Listat on päivitetty aluekohtaisesti sivustolle. Samasta paikasta löydät tietoa myös ehdokasjakaumista.
Sivustolle on lisätty valitsijayhdistysten perustamisasiakirja Rakennusliiton ammattiosastojen käyttöön.
Asiakirjaluonnos on lähetetty jäsenyhdistyksille (aluejärjestöt ja ammattiosastot) lausuntokierrokselle. Myös yksittäisillä jäsenillä on mahdollisuus ottaa kantaa asiakirjaluonnokseen tämän sivun kautta. Kantaa voi ottaa ajalla 17.9.2014-22.2.2015.
Liittokokousedustajien vaali toimeenpannaan 23.2.-8.3.2015. Kutsut Rakennusliiton 23. liittokokoukseen ja Rakennusalan työttömyyskassan edustajiston kokoukseen on julkaistu Rakentaja-lehdessä 12.9.2014.